Obserwatorzy

poniedziałek, 10 lutego 2014

Ludzka twarz

Witam serdeczeni moi Kochani, w szczególności witam moją nową obserwatorkę, moich stałych czytelników i bezszelestnych podglądaczy :) :*
Jest to moja druga ludzka twarz, którą wykonałam na masie solnej. Pierwszą była twarz kucharza ale nie była ona tak dopracowana jak ta. W sumie zawsze dałoby się coś poprawić ale jestem z niej zadowolona. jestem ciekawa co Wy o niej myślicie? Jak wygląda według Was w ogólnym rozrachunku i kolorystyce?
Zaprezentowałam tą panią z pawiem ponieważ miał on symbolizować władzę, egzotykę, szlachetność ale zamiast pawia wyszedł mi chyba jakiś rajski ptaszek :) niestety nie jest tak majestatyczny jak ten z moich myśli. Niestety najbardziej boleśnie odczuwam rozdźwięk między tym co widzi moja dusza a tym co ręka potrafi zrobić. Choć ciąglę ją doskonale nie jestem z niej w pełni zadowolona. Widzę, że robię postępy ale napewno jeszcze wielu rzeczy chciałabym sie nauczyć. Jestem samoukiem i w sumie uważam, że idzie mi nie najgorzej ale, ale , ale... za wiele na raz chciałabym zrobić, za doskonale. Nieraz sama się śmieję z tego co stworzę bo miałobyć tak doskonale, tak idealnie a wyszła jakaś buba :D Na szczęście coraz rzadziej wychodzą buby :D( czytaj: twory bliżej nieokreślone, które w zamyśle miały być istotami doskonałymi ale los pomieszany z ręką je pokarał :P)
Zapomnijcie przez chwilę o bubach i przejrzyjcie zdjęcia :)








Nie zanudzam już Was na dzisiaj to wszystko, chociaż ciekawi mnie czy Wy pamiętacie jakieś swoje buby? :D
Dobrej nocki Wam życzę Kochani :*

5 komentarzy:

  1. Ale Ty zawsze potrafisz mnie rozśmieszyć;-) Buba i los pomieszany z rękoma;-) Dobre:-) Jak dla mnie to wyszedł rajski paw;-) Czasami sami jesteśmy swoimi największymi krytykami. Warto o tym pamiętać;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, super, piękna Pani, a pawie pióra wyszły rewelacyjne, jak żywe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anioł jest przepiękny :) Widać ,że włożyłaś w niego masę pracy i robisz postępy :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci wyszła ! :) Mnie buzia skojarzyła się z wokalistką Sandrą ( może przez nosek i piękne duże oczka )...paw super :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka buba, ja nie widzę żadnej buby tylko piękną pracę! Chociaz wiem jak to jest ze swoimi pracami. W moich tez zawsze znajdę jakieś"ale". Paw wyszedł Ci przepięknie! buźka też super, nosek rewelacja :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że zostawiasz po sobie ślad! Być może właśnie zostawiłeś/łaś po sobie cenną wskazówkę, która może odmienić moje życie :) DZIA :*