Obserwatorzy

niedziela, 9 marca 2014

Aniołki, aniołeczki

Na różowo i na niebiesko, dla dziewczynek i chłopców :)

Anielscy posłannicy,tym razem z doklejanymi czuprynkami z sianka dekoracyjnego. Dziewczynki mają we włoskach dyskretnego różowego kwiatuszka, który moim zdaniem dodaje im subtelnego uroku. Chłopcy bardziej po męsku ale również z dodatkiem kokardki-muszki w kolorze srebrnym.

Mam nadzieję, że będą należycie spełniać swoją rolę i ochraniać domy oraz swoich podopiecznych :)
Nie zapomnijcie odwiedzić mojego facebook'a :)

Buziaczki moi Kochani :*










6 komentarzy:

  1. Urocze anielaski i te oczyska maja bardzo ladne :-). Aniolki przypominaja mi cukiereczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczarowały mnie włoski, cudowne mają kolorki:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem zauroczona aniołeczkami, uśmiechy maja rozbrajające :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, nominowałam Cię do zabawy, jeśli masz czas i chęci to zapraszam:http://slonomi.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. With havin so much content and articles do you ever run into any
    problems of plagorism or copyright violation? My site has a lot of
    unique content I've either written myseslf or outsoured but it looks like a lot of it is poppjng it up all over
    the web without my agreement. Do you know any methods to help
    stop content from being ripped off? I'd certainly appreciate it.


    Have a look at my web blog: Ask.fm hack [trackerforaskfm.webs.com]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że zostawiasz po sobie ślad! Być może właśnie zostawiłeś/łaś po sobie cenną wskazówkę, która może odmienić moje życie :) DZIA :*