Obserwatorzy

niedziela, 10 listopada 2013

Ostatnie jesienne parki :)

Witam Was bardzo serdecznie Kochani!
Po wielu trudach udało mi się założyć bloga na blogspocie. Wbrew opiniom internautów dla mnie nie było to takie proste, ponieważ poczwarowałam się z tym od wczoraj. Wyniki nie są jeszcze takie jak oczekiwałam ale myśle, że z czasem jakoś to ogarnę i moja strona będzie cieszyć i moje i Wasze oczy. Wrzucam ostatnie jesienne parki, które zrobiłam w październiku i jestem z nich naprawdę bardzo dumna. Dla mnie wyszły idealnie, ale być jest to tylko moje zdanie. Więc czekam na Wasze komentarze, buziaki :*






5 komentarzy:

  1. Witam na blogspocie :). Ja też parę razy zmieniałam wygląd bloga, aż doszłam do tego co chciałam :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze są piękne prace, które tu prezentujesz :)
    Powolutku się wszystkiego nauczysz. Ja też się początkowo nie mogłam odnaleźć, ale teraz już wszystko działa tak jak powinno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne gołe brzuszki, odnalazłam Twój blog dzisiaj i bede wpadać cześciej, śliczne prace, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że zostawiasz po sobie ślad! Być może właśnie zostawiłeś/łaś po sobie cenną wskazówkę, która może odmienić moje życie :) DZIA :*